Bij een bedrijfsongeval of verkeersongeval kom je al gauw terecht in een wereld vol gratis garanties en gouden bergen. Appeltje-eitje, zo lijkt het. Maar voor niks gaat de zon op. Jouw ongeval is namelijk niet zomaar een dossier, het is een persoonlijk verhaal. Dat verdient meer dan een case-nummer. Jij wilt iemand die vecht voor jouw belang.
Wij besteden veel aandacht aan een open en persoonlijke communicatie met de cliënt. Dat vinden we belangrijk omdat we uiteindelijk samen tot een bevredigende afronding van de zaak moeten komen. Dat we daarbij onze 100% onafhankelijkheid ten opzichte van verzekeraars waarborgen, spreekt voor zich.
Algemeen Directeur
r.vandort@vandortletselschade.nlFinancieel Manager
i.vandort@vandortletselschade.nlSecretaresse - Maastricht
l.hellenbrand@vandortletselschade.nlLetselschade-Expert - Maastricht
i.kempener@vandortletselschade.nlSecretaresse - Maastricht
m.keijers@vandortletselschade.nlSchadebehandelaar - Maastricht
j.verjans@vandortletselschade.nlReceptioniste - Maastricht
info@vandortletselschade.nlSecretaresse - Maastricht
l.bosten@vandortletselschade.nlGood guy - Maastricht
Letselschade-Expert - Amsterdam
m.immink@vandortletselschade.nlSchadebehandelaar - Amsterdam
j.karamatali@vandortletselschade.nlSecretaresse - Amsterdam
e.pilkes@vandortletselschade.nlAlgemeen Directeur
r.vandort@vandortletselschade.nlOns klachtenreglement waarborgt transparantie en openheid, zodat cliënten zich gehoord voelen en verzekerd zijn van een eerlijke behandeling bij eventuele klachten. Wij streven ernaar geschillen op een constructieve wijze op te lossen, met oog voor de belangen en het welzijn van de betrokken partijen, met inachtneming van de geldende wet- en regelgeving. Door het implementeren van een effectief klachtenreglement tonen wij als letselschadekantoor onze toewijding aan kwaliteit en verbetering, waarbij we streven naar een optimale tevredenheid van onze cliënten door adequaat en respectvol om te gaan met eventuele klachten en bezwaren. Klik hier om ons klachtenreglement in te zien.